12 Ocak 2014 Pazar

FrmHacks - Main Hack Artık Bedava [Cracked] [Driver Hatası Çözüldü]

KATEGORİ:

Sağda Solda Milletin Sattığı Frmhack , Xviphack vb. Şekillerle Adını Değiştirdikleri Hilenin Adı Rain Hack'dir ve Yapımcısıda letitrain'dir. Bende Yılbaşı Adına Bu Hileyi Crackledim ve Sizlere Ücretsiz Sunuyorum. Hilenin İçinde Sayılamayacak Kadar Çok Özellik Var. Diğer Forumlar Sizden Ne Kadar Para Sökebileceklerini Düşünürken Biz Size Nasıl Para Harcatmayacağımızı Düşünüyoruz.  ; Cracked [Negatif Tarafından Yapılmıştır]


Hilenin Çalıştığı Sistemler :

Windows Xp 32 Bit : Çalışıyor

Windows Xp 64 Bit : Çalışıyor

Windows Vista 32 Bit : Çalışıyor

Windows Vista 64 Bit : Çalışıyor

Windows 7 32 Bit : Çalışıyor

Windows 7 64 Bit : Çalışıyor

Windows 8 32 Bit : Çalışıyor

Windows 8 64 Bit : Çalışıyor



image

              Tüm Wolfteam Serverlinde Çalışır

image


Oyuna Girip Kamp Seçiyoruz ve Masaüstüne Dönüyoruz.

Klasörünün İçindeki InjecTOR.exe'yi Çalıştırıyoruz Hile Oyuna İnjectleniyor ve Hile Penceresi Açılıyor.

Artık İstediğimiz Özellikleri Aktif Edip Sorunsuz Bir Şekilde Kullanabiliriz.




Beyler Baya Bir Virüs Varmış :D Yeni Tarattım Valla Ben Kendim Kulanıyorum Ve Virüs Programımı Kapamadan Hile Calısmıyo Ama Kesinlikle Zararlı Deyil Heralde Bende Bişe Olmadı :D

0 yorum:

Yorum Gönder