17 Aralık 2016 Cumartesi

%100 Çalısıyor 2016-2017 Whatsapp Sahte Numara ile Kullanma

KATEGORİ:


Merhabalar.
Hoş geldiniz.

Uzun zamandır kullanlan fakat son zamanalarda bilinen voxox gibi programların whatsappta yasaklanmasının ardından herkes bir program arayışına düştü.


Ben de sordum soruşturdum biraz.

Şimdiki programımızın adı ise Primo



Google Play İndirme Linki TIKLA

İOS İndirme Linki TIKLA

Üstteki indirme linkinden indirebilirsiniz.

Bu program nasıl çalışır bilmeyenler için baştan anlatalım.

Programa giriyoruz.

Resim yeniden boyutlandırıldı, orjinalini görmek için tıklayın.


Sıgn Up deyip kendimize bir hesap açıp ardından bizden numara istedi yere kendi numaramızı giriyoruz ve aktivasyon kodunun gelmesini bekliyoruz.

Aktivasyon kodunun girilmesinin ardından karşımıza bir ekran gelecektir.


Sol altta fake numara belirecektir.

Whatsapp'e giriş yapıyoruz.



Numara değişim ekranından fake numarayı giriyoruz.



Size bir mesaj yollayıp 1 dakika verecek altında ise beni ara seçeneği olacak mesaj sıkıntılı bozuk.
Beni araya tıklayıp kodu alın ve yazıp aktifleştirin.

0 yorum:

Yorum Gönder