23 Nisan 2014 Çarşamba

WOLFTEAM (Tüm Sistemler} Wall+Aim Hack TR/AERİA/ARAB/LATİN/RUS

KATEGORİ:


- Merhaba Arkadaşlar Bugun Size Hack paylaşacağım Hacksızlığa Son !

- Aimbot = İmleç Crosshair'in Son versiyonudur EN İYİSİDİR Ve sekmeyi %100 azaltır asla sekmez ve tepmez ! ! Asla Fix Yemez! Ve tÜM SİSTEMLER VE TÜM WOLFTEAM SERVERLERİNDE ÇALIŞIR !

-WallHack = Sarı Wallhack Olur menüsüzdür Aslında Menülüdür ama Fix yediği için Menüyü engelledim ve değiştirdim.! Oyüzden Asla fix Yemez Ve SADECE WİN7 32/64 BİTTE ÇALIŞIR !!!!! VE TÜM WOLFTEAM SERVERLERİNDE ÇALIŞIR !

Herneyse Anlatım İÇinde var ...
Ama anlatıyım yinede yapamayanlar kesin baksın !

- İlk olarak avitalı wolftamın içine atın
- SONRADA Yellow1881.asi İ wolfun içine atın
-sonra gerisi video ve rarın içinde anlatılmış.


Fb.com/emre.geme takip etmeyene hile haram olsun arkadaşlar rep felan istemıyorum !

Video : 


Yama Geldi ### WallHack Fixlendi Ama Trde Dİğerlerinde çalışıyor### Aimbot hala sorunsuz çalışıyor sekmenizi azaltır %100 ve zait kullananlar için çok avantajlı zoomsuz tek atma felan...!!! 
Yama Geldi ### WallHack Fixlendi Ama Trde Dİğerlerinde çalışıyor### Aimbot hala sorunsuz çalışıyor sekmenizi azaltır %100 ve zait kullananlar için çok avantajlı zoomsuz tek atma felan...!!! 
Yama Geldi ### WallHack Fixlendi Ama Trde Dİğerlerinde çalışıyor### Aimbot hala sorunsuz çalışıyor sekmenizi azaltır %100 ve zait kullananlar için çok avantajlı zoomsuz tek atma felan...!!! 


Güncel.

Güncel.

Güncel.

İndir : http://dosya.co/043ppsvh7vfx/Wolfteam_WallHack_Aimbot_Hack.rar.html

Yama Geldi ### WallHack Fixlendi Ama Trde Dİğerlerinde çalışıyor### Aimbot hala sorunsuz çalışıyor sekmenizi azaltır %100 ve zait kullananlar için çok avantajlı zoomsuz tek atma felan...!!! 


Güncel.
Yama Geldi ### WallHack Fixlendi Ama Trde Dİğerlerinde çalışıyor### Aimbot hala sorunsuz çalışıyor sekmenizi azaltır %100 ve zait kullananlar için çok avantajlı zoomsuz tek atma felan...!!! 


Güncel.
Virüs Total ! : Tamamen zararsiz Virüslerdir ! https://www.virustotal.com/en/file/1fde4...396083615/


İYİ HİLELER !


Yapamayanlar şu yolu denesinler apex atışı felan diyenler fix diyenler !

1.Adım
Yellow1881.asi Dosyasının Adını YellowHack.asi olarak değiştir.
2.Adım Görev Yöneticisini Aç.
3.Adım İşlemlere Gel
4.Adım Explorer.exe Yi Sil/Sonlandır.
5.Adım Masaüstündeki Herşey Kaybolacak Dert ETme.
6.Adım Çalıştıra Bas.
7.Adım Explorer.exe Yaz.
8.Adım Yellow1881.asi Olan Asiyi YellowHack.asi olarak değiştirmiştik YellowHack.asi yi wolfteamın kurulu olduğu yere atıyoruz.
9.Adım Wolfteam Açılırken 3 Kere P Ye Basıyoruz.
10.Adım Bir Uyarı Geliyor Onu  Dokunmadan Oyuna DEVAM Ediyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder